woensdag 4 november 2020

De vraag...!

Wat een heerlijke herfstdag... zo zou ik ze allemaal wel willen hebben... tot en met december...  ‘s nachts een beetje vorst... in de ochtend wat nevelig want dat ruikt zo lekker... en zon in de middag... En dan vanaf januari strenge vorst met dik ijs in de sloot... Maar ja... ik heb het niet voor het zeggen... en maar goed ook... denk ik... want heel veel mensen houden niet zo van kou... Vanmiddag was ik even op de begraafplaats in ons dorp... achter onze kerk... Voor mij één van de mooiste en best onderhouden begraafplaatsen van Molenlanden... met het mooiste uitzicht op de polder... Alleen ontzettend jammer dat de oorlogsgraven er schandalig bij liggen... Bij de ingang staat er een prachtig bord met uitleg over de oorlogsgraven... loop je er dan heen is het even schrikken... Ik vraag me af wie hier nu verantwoordelijk voor is... nu de dame die de graven bijhield verhuisd is... Zo te zien niemand... de paddenstoelen groeien op de graven... en de stenen zijn pik-groen... of hoe je dit ook zegt... Volgende week is het Remembrance Day... komen de schoolkinderen herdenken... Werk aan de winkel dus... maar voor wie... dat is de vraag...!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten