dinsdag 10 november 2020

Schaapskudde...

Ik eet nog steeds mijn boterham tussen de middag buiten op... Heerlijk om nu nog in de zon te kunnen zitten en te genieten van haar warmte... En natuurlijk heel veel vitamine D op te kunnen slurpen tegen rare virussen... Op mijn foto een schaapskudde op het weiland achter onze kerk dat volgens mij van Staatsbosbeheer is... het weiland dan hé... Welke kudde dit is weet ik niet... maar waarschijnlijk is het de kudde van de Fam. van de Dool uit Langerak... Wat is polder Oud-Goudriaan toch mooi... zeker dit stukje... met rietkragen langs de boezem... de paddenpoelen op de voorgrond... en de kade richting de Westermolen... En met die prachtige herfstkleuren zou het zo een schilderij kunnen zijn van de Dortsche schilder Albert Cuyp... Maar helaas... die leeft al 350 jaar niet meer...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten