woensdag 18 november 2020

Boswandeling...

Vandaag kreeg ik een verlaat cadeautje... trouwens iedereen kreeg het... een prachtige zonnige herfstdag... Vanmiddag ben ik dus een uitdaging aangegaan... met mijzelf... Ik heb een boswandeling gemaakt... door ons eigen Goudriaanse bos... Een wandeling van wel 5 kilometer... en... het is gelukt... Ik heb er wel twee uur over gedaan... maar dat kwam mede door de praatjes onderweg... de vele fotomomenten... en wat tussenstops op een bankje... De heup en knie hielden zich redelijk... alleen nek en schouders hadden wat massage nodig na afloop... Gelukkig kan ik daar zelf bij... Wat is de herfst toch fotogeniek... ik bleef klikken voor “het perfecte plaatje...”... De komende dagen laat ik jullie de resultaten zien... 




1 opmerking:

  1. Haha, er vallen hier wat kwartjes! Want jij hebt iemand gesproken toen jij foto's maakte. En die vertelde aan mij over een vrouw die hem zo bekend voorkwam. "ze liep wat moeilijk"! Maar die schapenfoto... daar ben ik heel benieuwd naar! Naast deze twee foto's die heel mooi zijn en me héél bekend voorkomen. Ik sta er nog net niet op hahaha!

    BeantwoordenVerwijderen