dinsdag 17 november 2020

Ienimini...

Vandaag vierden wij in ienimini kleine kring mijn geboortedag... Er was gebak... wat cadeautjes... een bos bloemen... lag er een ontzettend lief cadeau van vrienden door de brievenbus... had ik gezellige telefoongesprekken... kreeg ik leuke mails en Whatsappjes... en heel veel felicitaties via Facebook... Ondanks alle corona-verboden... die we strikt naleven... en het saaie weer... voelde ik me toch hartstikke jarig... En net voor zonsondergang... klaarde de lucht in het westen ook nog op... en kleurden de wolken roze tegen een hemelsblauwe lucht... Een feest-lucht zeg maar... Vanavond ga ik nog samen met manlief de polonaise lopen... (op het liedje van Jopie Parlevliet)  en sluiten we samen deze dag af met een ienimini corona-feestje... 



1 opmerking:

  1. Goedemorgen Lia! Ik lees nu (18 november) pas dat je gisteren jarig was! Alsnog van harte gefeliciteerd! De zonsondergang was een cadeautje! Je hebt gelukkig tóch een fijne verjaardag gehad, ondanks alle beperkingen! Laten we hopen dat het volgend jaar opnieuw kan, maar dan socialer en met meer mensen om je heen!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen