zaterdag 14 november 2020

Rustig...

We hadden een rustige zaterdag... Nu zijn alle zaterdagen sinds de corona pandemie voor ons rustig... we doen geen boodschappen meer... die worden door Appie thuisgebracht... en onze zaterdagse lunch kan ook niet meer door gaan... Die mis ik wel trouwens... Maar alles beter dan corona krijgen... Een buurtgenote heeft het ook... en die is heel ziek... en dat gun je niemand... Het was zo rustig vandaag dat ik na jaren weer naar de intocht van Sinterklaas op tv heb gekeken... en het was nog leuk ook... In de polder heerste ook rust... er waren deze zaterdag geen jachtpartijen... Wel was het gezellig druk op mijn voedertafel... de mezen vlogen af en aan... de mussen in de heg hadden weer eens een “vergadering”... er werd druk getetterd... totdat ik even naar buiten moest... toen werd het doodstil in de heg... Misschien hadden ze het wel over mij... iets dat niet voor mijn oren bestemd was....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten