zondag 9 augustus 2020

Thermostaat...

En weer is er een hitterecord gebroken... het houdt maar niet op... Ook de komende week blijft het tropisch... Inmiddels zit de hitte zo erg in mijn lijf dat ik in huis... waar het 25 graden is... het kippevel op mijn armen staat van de kou... Manlief denkt dat mijn thermostaat niet goed werkt... ik denk dat het gewoon de tropische temperaturen zijn en dat dat veel te warm is voor mij... Mijn Hibiscus heeft het wel naar de zin... die staat te shinen in de zon... Ik heb hem zelf nog gezaaid van zaadjes van de Hibiscus die ooit in het tuintje van mijn moeder stond... Nou ja... ooit... volgens mij staat hij nog steeds op dezelfde plek... en wordt hij nu vertroeteld door de nieuwe eigenaar... Hoewel....?


1 opmerking:

  1. Van een heerlijk zonnetje houdt deze wel maar ook van de bloemen en de bijen want zij verspreiden de zaadjes dan weer.

    BeantwoordenVerwijderen