dinsdag 25 augustus 2020

Suggesties...

Wat hebben mijn Hortensia’s toch te lijden gehad van het droge warme weer... Meestal deden ze het als een tierelier... in onze natte zomers... maar nu staan ze er maar armetierig bij... De jonge groene bladeren zijn verbrand... hebben nu allemaal dorre... bruine omgekrulde randen aan de bladeren en de bloemen zijn veel en veel kleiner dan andere jaren... Toch heb ik ze best veel keer water gegeven... maar dat heeft dus niet geholpen... Ook de haag van de Hortensia Annabelle ziet er zielig uit... nou moet die er toch uit de aankomende herfst... vanwege graafwerkzaamheden... maar ik zit nu wel te dubben of ik de Annabelle er opnieuw zal poten... of dat ik op zoek moet naar bloeiende struiken die tegen droogte kunnen... Suggesties zijn welkom...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten