zaterdag 1 augustus 2020

Anders...

Vanmorgen was het nog bewolkt na de onweersbuien van afgelopen nacht... Goed weer dus om wat tuinwerk aan te pakken... De Roos bij de Theewagen heeft een nieuwe steunpaal gekregen en alle afgevallen staarten van de tamme kastanjebomen zijn ook opgeruimd... Om 16.00 uur kwam de zon weer tevoorschijn en werd het voor mij te warm om verder te tuinieren... Tijd om nog even op het terras te genieten van het polderleven... De foto’s tonen dezelfde polder... dezelfde sloot... en het zelfde weiland... Alleen zit er een paar uur tussen de opnames... als je een time-lapse zou maken vanaf mijn terras... zou je zien dat het uitzicht elke minuut anders is... en het verveelt nooit... Ik moest vanmiddag denken aan het gedicht van Marsman “denkend aan Holland”...  ik heb het een beetje aangepast aan mijn uitzicht... 



1 opmerking: