maandag 24 augustus 2020

Snoeien doet groeien...

Na de regen van vanmorgen vroeg bleef deze maandag verder hartstikke droog... Goed weer om na 10 dagen afwezigheid de tuin na te lopen... Vooral de Blauwe Regen blijft maar door groeien... ik blijf hem maar snoeien... Ik weet het...snoeien doet groeien... maar als ik al die meters niet afgeknipt had... had hij nu onderhand bij het Fort... dat is halverwege ons dorp... gezeten... Ook de Tuingeranium of Ooievaarsbek heb ik teruggesnoeid... maar eerst heb ik de laatste nog bloeiende bloemetjes op de foto gezet... Ik ben gek op deze planten... in mijn vroegere wilde tuin stonden heel veel verschillende soorten... maar nu heb ik alleen nog deze blauw/paarse soort... Eigenlijk ben ik al te laat met snoeien om een tweede bloei te krijgen... maar wie weet krijgen we nog een mooie nazomer... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten