maandag 31 augustus 2020

Gewond...

Een heerlijke droge dag kregen we vandaag... zo maar... helemaal voor niets... Ik ben dus veel buiten geweest... tussen de maandagse bezigheden door...  Vanavond de wekelijkse boodschappen weer gedaan... omdat er dan bijna geen mensen in de supermarkt zijn... vanwege corona... Op de terugweg zag ik weer een prachtige zonsondergang... eenmaal thuis was ik echter te laat om foto’s te maken... Wat gaat het toch hard met die zonsondergangen... vergeleken met een paar weken geleden gaat de zon nu al weer een half uur eerder onder... Toch heb ik nog even op mijn stoeppie gezeten en wat foto’s gemaakt... En wat is het dan toch een zielig gezicht dat onze prachtige... karakteristieke... dorpsgezichtsbepalende molen zo gewond is... Ik las dat de molenstichting een crowdfunding gestart is voor een nieuwe wiek... Ik vraag me toch af of de gemeente Molenlanden niet wat bij kan passen van de miljoenen die ze kreeg van de provincie voor onderhoud van de Plasjes... Of zou dat niet mogen van de Provincie... Dan ga ik wel een keer de plasjes maaien... Wie doet er mee...? 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten