maandag 10 augustus 2020

Bêneweer....

Ik ben inmiddels doodmoe van dit weer... letterlijk en figuurlijk... Ik krijg mijn ene been bijna niet meer voorbij mijn andere been... Ik noem dit dan ook bêneweer op z’n Gouwerjaans... Ik kan natuurlijk gewoon binnen in huis gaan zitten... want daar is het best behaaglijk... maar ik ben een buitenmens... Binnen zitten met alle ramen... deuren en gordijnen dicht is namelijk geen bal aan... Ik zit dus onder een boom... met de ventilator voor mijn snufferd... Ook geen mooi uitzicht natuurlijk... maar ik ben wel buiten... Onze katten vinden het maar niks zo’n herrie- en windmakend geval in de tuin... Ik dacht zelfs even dat Saar de stroom uit wilde zetten...


1 opmerking:

  1. Kwam gezellig even op bezoek en heb wat rond gekeken. En voor mij is dit weer ook helemaal niets maar dacht dat het a.s wat minder zal worden. En de uitspraak bêneweer was mij ook bekend omdat ik dit dorpje ook wel kent. Heb er al eens heerlijk rondgewandeld en op 1 van de website's van mij erover geschreven. Supermooie foto trouwens die je hebt genomen van Saar. Groetjes, Tine
    Kom later nog eens op bezoek .

    BeantwoordenVerwijderen