zondag 6 oktober 2019

Tja...

Tja... wat valt er nu te zeggen over vandaag...  Ja... het is herfst... en dat was vandaag goed te merken... er stond een stevige bries... en het regende bijna de hele dag pijpenstelen... En het was koud... de koudste 6 oktober ooit gemeten... en dat terwijl de aarde opwarmt... het poolijs smelt... en Groenland echt groen wordt... Het was zelfs voor mij te nat om een buitenfoto te maken... dus dan maar door het raam... Tja... en dan krijg je dus een wazige druppelfoto...


1 opmerking:

  1. Hallo Lia, Ik kwam bij toeval op dit blog omdat ik zocht en ik wil je vertellen dat ik je blogs heel mooi vindt. Ben even aan het lezen gegaan bij diverse schrijven van je. Goudriaan is mij ook wel heel bekend en heb er zelfs ook eens over geschreven op mijn natuurwebsite: De mens en de natuur- https://catherinetine.blogspot.com/2014/11/goudriaan-in-zuid-holland-het.html
    Wij wandelen ook heel graag in de Slingelandse plassen en in de omgeving ervan. Vel filmpjes uit de Alblasserwaard staan op mijn YT kanaal. En andere verhalen en gedichten staan ook op mijn andere blogspot website, waarmee ik zal reageren. Ik kom zeker nog eens lezen. Groetjes Tine

    BeantwoordenVerwijderen