zondag 20 oktober 2019

Nat... natter... natst...

De kop zegt het al... het was in Limburg gewoon heel nat vandaag... Op een camping bij een agrariĆ«r betekent dat dus drassig... soppig... en modderig grasland waar we met de caravan op staan... Het was dus binnen blijven vandaag... Gelukkig had ik nog veel achterstallige lectuur liggen... en daar leent zo’n regendag zich heel goed voor... Mijn bloemetje op tafel gaf nog wat kleur aan ons grauwe bestaan... Zelfs op vakantie staat er bij mij een bloemetje op tafel... Dit Chrysantje had ik van thuis al meegenomen omdat er nu niets meer te plukken valt in de natuur... Chrysant... een plant die het hele jaar te koop is... en... of je vindt hem fantastisch... of je vindt hem oersaai... Ik zit hier een beetje tussenin... Die grote pluizebollen en de Bolchrysant zijn mijn favo’s... dit tweekleurige exemplaar kan er net mee door... zeker als er in de natuur geen wilde bloemen meer zijn... en vandaag bracht hij wat vrolijkheid in de (voor) tent...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten