donderdag 31 oktober 2019

Bende..

Het mooie weer van de afgelopen dagen schijnt morgen weer voorbij te zijn... Jammer... want ik had eigenlijk nog een paar mooie dagen nodig om de bende in de achtertuin op te ruimen... De tuinkussens zijn wel opgeruimd en liggen inmiddels op zolder... dat wel... maar de tuin is nog één grote klerezooi... Nu ben ik niet iemand die alles piekfijn in orde wil hebben... egels... padden... salamanders en allerlei insecten willen namelijk onder de afgevallen bladeren de winter overleven... maar het tuinmeubilair en de vlonders wil ik wel schoon en glad hebben voor de winter... en de vorstgevoelige planten moeten naar binnen... Ik hoop dus snel weer op een paar mooie dagen... U ook denk ik... want zonnige dagen wordt niemand zat...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten