zaterdag 5 oktober 2019

Dierendag... 

Vandaag was het Dierendag... voor mij het teken om de vogels weer te gaan voeren... Dat is voor mij al jaren vaste prik op 4 oktober...  Lang hoefde ik niet te wachten op de vogels... de mezen hadden het al gauw door dat er weer nootjes en zaden lagen... Ook de vinken kwamen even buurten... en het roodborstje was er ook weer... Helaas is de foto wat wazig... mijn ramen zijn na de regen van de laatste dagen niet meer zo helder... Voor mijn katten is het alle dagen Dierendag... daar doe ik dus niets mee... Die hebben altijd al de beste plekken in ons huis...


1 opmerking:

  1. Voor mij is het elke dag wel dierendag en als ik dieren ontmoet dan zal ik ze gewis ook wel verwennen. Maar in wintertijd het meeste want dan hebben ze meer vitaminen nodig om de winter door te komen.

    BeantwoordenVerwijderen