woensdag 10 april 2019

Op reis...

Vandaag geen foto van de natuur rondom ons huis... ik was... zoals ze het hier zeggen... de hort op... Vandaag was ik op reis... naar de grote stad... Een paar keer per jaar ga ik naar mijn lieve nicht... helemaal naar Gouda... Grapje natuurlijk... want zo ver is het niet... en Gouda is ook niet zo heel erg groot... maar Gouda is wel een prachtige oude stad... met ontzettend leuke winkeltjes... En in één van die winkeltjes zag ik deze koffertjes... netjes op een rij... van klein naar groot uitgestald... Leuk al die zuurstokkleurtjes... Nicht en ik hebben heerlijk geluncht... gezellig bijgepraat... natuurlijk wat winkels bezocht... en zelfs een terrasje in de zon gepakt... Dat kon omdat je in een stad geen last heb van de koude noordenwind... Op mijn platteland waaide je uit je hemd en had je een dikke jas nodig...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten