vrijdag 6 april 2018

Stoeien...

Het is Lente... ik mag en kan weer heerlijk in de tuin werken... en zitten... Maar voor dat ik echt kan gaan zitten met een boek is er nog heel veel werk te verzetten... Vanmiddag dus heel de middag weer lekker staan stoeien met mijn grote vriend... Hij doet het zware werk voor mij... ik hoef hem alleen maar aan te sturen... Die grote vriend heet hogedrukreiniger... wat zou ik toch zijn zonder hem... Dan had ik dagen op mijn knieën gezeten met een borstel en groene zeep om de vlonders te boenen... Nu ben ik met hem in één middag klaar... Ons schaduwterras ziet er weer picobello uit... net als de buitentafel en stoelen... Weer een klus geklaard... op naar de volgende... Inmiddels staat de Camelia in bloei...  Na de kale wintertuin is deze kleurige plant een verademing in de tuin.... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten