donderdag 19 april 2018

Bloesemtijd...

Vorige week waren de bomen nog kaal... vandaag begon de bloesem van de krentenboom al weer te vallen...  Ook staat mijn perenboompje en kersenboompje in bloei... Alle drie hebben ze witte bloesem... maar toch zijn ze verschillend... Tussen de peer en de kers zit heel weinig verschil... de bloem is hetzelfde maar het verschil zit in de meeldraden... Bij de peer zijn de meeldraden wat donkerder... Het was trouwens vandaag de eerste zomerse dag van 2018... en dat op 19 april... Weer zijn er records verbroken... Eigenlijk moet je met dit weer in de tuin gaan zitten... maar de rotzooi in onze schuur zat al weken op mijn nek... Ik blijf bij mijn standpunt dat als je iets een jaar niet in je handen hebt gehad... heb je het niet echt nodig... kan het weg... Ik geloof dat er nu 7 vuilniszakken met rommel op straat staan...  Ik kan weer lopen in de schuur... en heb weer rust in mijn hoofd... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten