dinsdag 24 april 2018

Dilemma...

Je zal het niet geloven... maar ik zit op regen te wachten... heel veel regen... stortbuien het liefst... Ik stik namelijk van de hooikoorts... alles jeukt...oren... ogen... neus... keel... wordt er gek van... De dader is de wilg... al het lichtgroene wat je op de foto ziet is stuifmeel... en dat wordt door de wind de lucht in geblazen... en die lucht adem ik in... Zelfs binnen in huis heb ik last...  Daarom hoop ik op een stortbui... zodat het stuifmeel van de boom regent... en niet meer weg kan waaien... De bijen hopen natuurlijk dat het niet gaat regenen... die zijn dol op stuifmeel... Een dilemma dus... want wie of wat is belangrijker... ik of de bijenstand... Gelukkig hoef ik niet die keuze te maken... de natuur regelt het zelf...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten