zaterdag 7 april 2018

Speenkruid...

Vandaag hadden we de eerste echte Lentedag... 20 graden... Volgens het nieuws was het de eerste rokjesdag van dit jaar... alleen heb ik weinig rokjes gezien... Wel zat iedereen vandaag op de fiets... geloof ik... en op de Goudriaanse rommelmarkt... Het was er hartstikke druk en gezellig... en leuk om na de winterperiode weer mededorpsbewoners te zien en te spreken... Ik heb er nog een tafel gescoord voor buiten voor mijn " buurtbieb "... die ik over enige tijd ga opzetten... Blijkt dat die tafel door mijn zus aan de rommelmarkt is gegeven... haha... Dit is nu al de derde keer dat ik op een rommelmarkt spullen koop die van mijn zus zijn geweest... Bij de volgende rommelmarkt ga ik dus eerst kijken wat zij weg doet... Vandaag zag ik ook voor het eerst weer Speenkruid in het weiland bloeien... Nu is de Lente echt begonnen...!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten