maandag 16 april 2018

Hebberig...

Ik ben dus net zo dom als half Nederland... Ook ik kon de verleiding niet weerstaan om nu al eenjarige tuinplanten te kopen... Half april...pfff...veel te vroeg... Omdat het mooi weer wordt en de parasol vorig jaar kapot gewaaid was ging ik vanmiddag een nieuwe kopen... bij Intratuin... en dat is zo wie zo al dom van mij... Ik wordt daar altijd zo hebberig van die mooie planten... Maar bij Intratuin waren de parasols in de aanbieding... dus... Er stonden prachtige Fuchsia’s... voor een redelijke prijs... en ook een Amerikaanse Sering op stam... en ook een Malva op stam... en ook.... De auto was dus weer afgeladen toen ik thuis kwam... Als het nu nog gaat vriezen...sleep ik me een ongeluk... om alles binnen te zetten... Maar oh... wat is het weer gezellig op ons terras... Mijn Dotter staat nu volop te bloeien... niet in de vijver... maar op de stoep in een ton met water... Eigenlijk staat hij nu waar hij hoort te staan... langs de waterkant...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten