woensdag 4 april 2018

De eerste...

Vanmorgen...  voor dat de buien kwamen... zag ik de eerste vlinder van dit jaar... Wakker geworden uit zijn winterslaap zat hij zich te warmen in de zon op mijn gazon... Nou ja... gazon... het is meer een knollenveld... Al die zwarte hoopjes zijn gemaakt door wormen... en heel veel zwarte hoopjes maakt een moddergazon... We hebben er nu zand opgestrooid om de modder een beetje tegen te gaan... Ook hebben we er al kilo’s graszaad opgegooid.... maar dat wordt gelijk door de eenden opgevreten... Ik heb geen idee wat ik hier nog aan kan doen... Ik snap er niks van...een voetbalveld waar elke week diverse elftallen met voetbalschoenen oplopen... ligt er beter bij dan mijn gazon... waar bijna niemand oploopt... De dagpauwoog heeft de winter trouwens goed doorstaan... hij ziet er nog heel gaaf uit... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten