woensdag 18 april 2018

Fotobom...

Deze ooievaar liep in het weiland naar eten te zoeken... Aan zijn ring te zien komt hij uit Duitsland... er staat volgens mij DEW op... DE betekent Duitsland en W staat voor Wilhemshaven... Of hij nog op de terugweg is vanuit Afrika weet ik natuurlijk niet... misschien is hij gewoon op vakantie hier... op bezoek bij vrienden in Groot-Ammers... Of vindt hij het gras hier toch groener dan bij de buren (Duitsland )... Jammer dat ik het niet kan vragen aan hem of haar... Toen ik de foto op mijn tablet zette zag ik ineens dat deze meeuw even leuk wilde doen... even een fotobommetje maken... Zo heet dat geloof ik... dat je een foto van iemand verpest door op de achter- of voorgrond iets geks te doen... Tijdens het fotograferen had ik hem helemaal niet gezien... Ik vind de foto trouwens niet verpest... integendeel zelfs... 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten