donderdag 6 juli 2017

Weerbericht...

Ik kon vanmiddag al aan de buurmeiden zien dat het zou gaan regenen... Voordat de eerste druppels vielen gingen ze al dicht tegen elkaar staan...met de koppen boven de sloot... Waarom ze dat doen weet ik niet...je zou zeggen dat het met onweer gevaarlijker is om bij een sloot te gaan staan... Ik heb even gegoogled...maar daar werd ik ook niet veel wijzer van... De één zegt dat bliksem altijd in het midden van het weiland inslaat...een ander zegt dat koeien willen weglopen voor onweer en bij de sloot niet verder kunnen... Ik vind het allebei rare verhalen... Het zal wel weer in de genen zitten...haha... Links op de foto loopt een koe in het volgende weiland...helemaal alleen...zou hij straf hebben...is hij in quarantaine...of vond hij het gras hier groener... Ik denk het laatste...want er staat gras zat...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten