woensdag 5 juli 2017

Glazenwasser...

Het was een prachtige dag...met als afsluiting een echte luchtballonnenavond... Er hingen er weer diverse in de lucht... Voor mij was het weer een tuinwerkavond...vanmiddag was het te warm om op mijn kop te staan... Nog twee avonden en dan ben ik weer "bij" .... Je gaat 10 dagen op vakantie... en hebt daarna 14 dagen nodig om alles weer netjes te krijgen... Op de foto een libelle...hij zat heel rustig op mijn Hortensia...ik kon hem zelfs aanraken...wat wel vreemd is... Hij hield zich wel stevig vast met zijn klauwtjes... Vanmiddag zat hij er nog steeds...maar hij was wel een beetje omgevallen...hij was dus gewoon hartstikke overleden... morsdood... Ik heb hem op een tafeltje gelegd...om hem eens goed te bekijken... Wat een prachtig beest...! Het was trouwens een groene glazenwasser...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten