maandag 31 juli 2017

Heimwee...

Vanavond een foto van de zonsondergang van vanavond in Nederland... Speciaal voor alle lezers van deze blog die op vakantie zijn...en alle Hollandse expats...waar in de wereld dan ook...die een beetje heimwee hebben naar ons mooie kikkerlandje... Elke avond...als de zon aan de horizon verdwijnt...en als het niet regent...vier ik mijn eigen feestje op de stoep aan de wetering... Ik geniet van de prachtige gekleurde luchten...wolken met gouden randjes...en gouden vliegtuigstrepen... Elke avond is de lucht weer anders...geen ene avond is het hetzelfde... Helaas kan ik nog maar een paar weken genieten van deze zonsondergangen...de zon komt steeds lager te staan...en verdwijnt straks...voor mij dan...achter de boerderij van buurman boer... Maar gelukkig kan ik wel van de gekleurde luchten blijven genieten...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten