woensdag 19 juli 2017

Verhuizen...

Dan denk je...dat het jarenlange oefenen op de piano van de buurvrouw...eindelijk zijn vruchten heeft afgeworpen...en een glansrijke carrière voor haar in het verschiet ligt... blijkt het de verhuiswagen van de nieuwe buren te zijn... Geen prettige dag om vandaag te verhuizen...het is ontzettend warm en benauwd... Ik zit de hele dag al binnen... maar gelukkig is er op tv een mooie alpenrit van de Tour de France... Ik geniet van prachtige natuurbeelden... van de Alpen...de dalen...stuwmeren...en van het gezwoeg van de renners...hoewel ze fietsen... De nieuwe buren heet ik bij deze welkom in ons prachtige dorp...en hoop dat ze zich snel thuis voelen in hun nieuwe huis...en tussen de bevolking van Goudriaan... ! 

1 opmerking:

  1. Toevallig fietste ik vanmiddag door je straat (nou ja, toevallig... ik hoopte dat je in je tuin was, en wilde zomaar even zeggen hoe leuk ik je blog vind.. maar ik zag je niet) en zag die wagen staan. Ik moest ook stiekem lachen om de opdruk, maar zag net als jij de zwetende sjouwers! Ik hoop dat je welkom hierboven de basis is voor een burencontact zoals je dat voor ogen hebt. Hoe dat ook is.
    Tot snel een keertje. Ik fiets gewoon nog's langs. Of aan.

    BeantwoordenVerwijderen