vrijdag 18 november 2016

Zielig...

Buiten eten zit er niet meer in.... het is een zooitje op mijn schaduwterras... De bladeren van de blauwe regen...die voor schaduw gezorgd hebben...de afgelopen zomer...vallen nu gestaag naar beneden... mijn tuinbeelden worden groen van de nattigheid....en mijn prachtige roze hangbegonia is vorige week bevroren.... Alles ziet er gewoon zielig uit...hoewel ik de kleuren van het bladerenkleed op de vlonder wel leuk vind staan... En dat is hartstikke modern tegenwoordig...een buitenkleed op je terras... Trouwens  alles wat in je huis staat....moet tegenwoordig naar buiten... keukens... kachels... bankstellen... lampen...en zelfs je bed....maar dat heet dan een day-bed...een bed voor overdag.... Ik houd het maar bij dit bladerenkleed...totdat het opgedroogd is...dan gaat het de groene kliko in...




Geen opmerkingen:

Een reactie posten