zaterdag 26 november 2016

Opwarmen...

Hoewel mijn vijver de afgelopen nacht dicht gevroren is....ligt kikker nog heerlijk op zijn rug...van de zon te genieten... Het wintert een beetje...vorst in de nacht...en een heerlijk zonnetje overdag.... Een winterdag...met warme oliebollen van Theo...die vandaag bakte voor de voedselbank... Lekker...!!  Zeurde ik gisteren een beetje over de kou...dat ik maar niet warm wilde worden...merkte ik gisteravond ook nog dat er geen warm water was.... Conclusie: de cv kachel deed het niet meer... dus geen vloerverwarming...en geen warm water... Gelukkig werkt monteur Gertjan ook op zaterdag...als het nodig is... Nadat hij een bougie...of zoiets...vervangen had...deed de cv kachel het weer...en begon ik...eindelijk...weer wat op te warmen.... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten