zondag 6 november 2016

Vogeltjes...

Vandaag was regenbogendag...ze verschenen bij bosjes... Het blijft elke keer weer een prachtig gezicht....al die kleuren van de regenboog... Het viel mij trouwens wel op...dat bij een dubbele regenboog de kleuren andersom lopen...het begint dan met roze...in plaats van paars... vorige week ben ik weer begonnen met het voeren van de vogeltjes....nou ja...vogeltjes...vandaag kwam deze grote vogel op bezoek....een ekster.... Niet mijn favo vogel...vind hem nogal brutaal...maar wel een prachtige vogel... Het nadeel wel van het voeren is dat roofvogels weer regelmatig boven....en door mijn tuin vliegen.... vooral sperwers worden steeds brutaler... Ik ren regelmatig achter zo'n beest aan...om ze weg te jagen...het helpt alleen voor geen meter...na 10 minuten is hij weer terug... Dat hoor ik aan de mussen...die krijsen dan alles bij elkaar....



Geen opmerkingen:

Een reactie posten