donderdag 24 november 2016

Horizonvervuiling...

Ik vond het koud vandaag...dat kwam door de noord-oostenwind...vanmiddag kwam de wind zelfs helemaal uit het noorden.... En dat betekent meestal koude lucht...maar ook heldere...en schone lucht... vanuit Scandinaviƫ... Als de wind vanuit de zuid zuid-westhoek komt...krijgen we lucht vanuit het Rijnmondgebied...en die is wat minder schoon en helder.... Het voordeel van een noordenwind is dat je heel ver kan kijken....ik zie nu in de verte de windmolens bij Houten staan...langs de A 27 ... 's Avonds zie ik de rode lichten knipperen die op de molens staan.... Gelukkig staan ze voor mij te ver weg om over horizonvervuiling te spreken... maar begrip heb ik wel voor mensen die er vlakbij wonen...en last hebben van deze rare...hoge...knipperende...zoevende...lawaaimakende ...witte betonnen palen....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten