woensdag 23 november 2016

Bevoordeeld...

Wat ben ik toch een bevoordeeld mens... ik mocht deze foto schieten...vanmiddag...vanuit een warme zitkamer...zittend in een heerlijke stoel...en met een goedkoop compactcamera'tje... Veel vogelaars... fanatieke mensen die gek zijn op vogels...zitten soms uren te wachten...met een hele dure camera...met telelens...in een koude kijkhut...of liggend achter struiken...om deze prachtige ijsvogel te mogen fotograferen... En ik als saaie huisvrouw maakt deze foto gewoon vanuit mijn huis... Mijn foto is natuurlijk niet zo mooi als die van de professionals...dat is niet te vergelijken...dat is nu eenmaal het prijsverschil in de apparatuur...maar voor mijn doen...is hij aardig gelukt... Er zitten trouwens twee ijsvogeltjes in onze buurt...ik zie ze regelmatig voorbijvliegen...een blauwe flits...en weg zijn ze ... Dit ijsvogeltje zat op de poezenplank over de sloot...loerend op visjes in de sloot... Ik keek naar hem...hij keek naar mij...zag mij....en weg vloog hij... Hij zonder vis...ik met foto....!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten