dinsdag 29 november 2016

Vogelgriep....

Wat zag de wereld rondom ons huis er mooi uit vanmorgen....een bevroren wereld...  IJs in de sloot...en door de hoge luchtvochtigheid...rijp op de planten... Het heeft hier zo'n 6 graden gevroren... Ik kijk nu uit op een groot wak in de wetering...alle watervogels die in de polder wonen...heb ik vandaag voorbij zien komen....hartstikke gezellig... Alleen niet zo best voor de vogelgriep die nu heerst onder watervogels... het gevaar om elkaar te besmetten is heel hoog...nu ze zo dicht op elkaar zitten in het wak.... Er hoeft er maar één tussen te zitten die vogelgriep heeft...en de rest kan het wel schudden... Misschien bevriest het virus nu wel...ik heb geen idee of dat kan...maar ik hoop het wel... Het voordeel is wel...voor mij en de eenden dan...dat er met deze uitbraak van vogelgriep...niet gejaagd mag worden... Lekker rustig...in de polder....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten