donderdag 20 augustus 2015

Zwaluw

Op deze woensdag klaarde het weer langzaam op.....'s morgens was het nog bewolkt maar aan het eind van de middag zag ik weer wat blauw in de lucht terugkomen....super....want 's avond hadden we de straatbarbecue .... en daar konden we geen regen bij gebruiken.... Een drukke dag dus met de voorbereidingen....maar iedereen in de straat droeg zijn steentje bij en we hadden een superavond.... We sloten af met een gezellig zitje en borrel rondom een warm vuurtje.... In het buitenland zie ik altijd zwaluwen op elektriciteitsdraden zitten....soms wel honderden in een lange rij.... Maar omdat in Nederland de kabels onder de grond zitten zie je dat hier niet meer..... Tot gisteren....toen zwaluwen landden op onze feestverlichting..... Op de foto mijn bijdrage aan de feestweek.... Ik woon een week in Australiƫ en heb een schapenfarm gemaakt....de grote schapen zijn beplakt met echte schapenwol en de lammetjes met vulling uit mijn kussen......heb nu dus een stijve nek.....haha....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten