zondag 16 augustus 2015

Klokje

Dit was ik niet meer gewend.....vandaag geen zon .....wel veel wolken..... en de hele avond regen.....  Maar men zegt : na regen komt zonneschijn....  Even een correctie op de blog van gisteren....de vlinder op mijn foto was volgens onze Goudriaanse bioloog en vlinderkenner Piet W. geen Bont zandoogje maar een Argusvlinder, een bedreigde soort....maar wel familie van het Bont zandoogje ....Ik hoop nog een keer een betere foto te maken en kom er dan op terug.... Vorig jaar had ik een campanula lactiflora  of klokjesbloem in de tuin staan.... Een prachtige plant maar hij werd veel te hoog voor mijn tuin... wel 1.50 meter.... Ik heb hem eruit gehaald.... Deze week zag ik echter een nakomeling sneaky tussen de andere planten staan .... Heeft de plant zich toch nog even snel " voortgeplant "  voor dat ik hem verwijderde....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten