donderdag 6 augustus 2015

Griezels

Wat was het weer heet vandaag....rond de 30 graden.... Gelukkig ging vanmiddag de wind uit het westen waaien en werd het wat koeler en kon ik weer naar buiten....nog even verven voor de feestweek.... Gisteren zei ik al dat in de tuin de herfst in aantocht is....nog een teken zijn de spinnenwebben, waar ik nu elke morgen tegen aan loop.... Als ik dus 's morgens de tuin in loop neem ik de ragebol mee om de webben, maar vooral de spinnen, weg te halen..... Ik ben bijna nergens bang voor ...maar voor spinnen ga ik op de loop....ik vind het vreselijke griezels.... Ik vang ze met de ragebol en voer ze aan de vissen in de wetering....zielig....ik weet het....maar ik vind ze zo eng....... Ook de spin op de foto heb ik zwemmen geleerd....wat niet gelukt is....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten