dinsdag 18 augustus 2015

Bende

Het is gelukkig opgehouden met regenen vandaag....sinds zaterdagavond heeft het bijna dag en nacht geregend....het schijnt een record te zijn voor augustus dat het zo lang achter elkaar regende.... Omdat de tuin op de schop gaat is het nu een bende....zelfs de katten zijn van slag.....en denken dat ze zielig zijn....Jansen sliep vaak onder de haag die nu weg is.....en Fien lag vaak op de vlonder, waar planken uit zijn gehaald voor de nieuwe vijver.... Nou houden katten zo wie zo niet van rommel en veranderingen....als ik in huis iets verzet zijn ze ook van slag....maar nu met die bende in de tuin lopen ze maar heen en weer te bizzen....en kijken mij heel zielig aan....alsof het mijn schuld is....en dat is ook zo natuurlijk....ik ben er ook niet blij mee ....maar het komt goed ! Gelukkig staan er ook nog wat bloemen te bloeien in de tuin....en daar word ik dan weer wel blij van.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten