zondag 30 augustus 2015

Preciezie...

Deze zondag was warm en drukkend....gelukkig was het de rustdag en had ik er niet zo'n last van .... In de schaduw met wat leesvoer was het best uit te houden.... In de avond kregen we buien met onweer....net als vanmorgen vroeg.... Nou had ik al vele keren geprobeerd om onweer en/of bliksem op de foto te krijgen, maar het was me nog nooit gelukt....ik was altijd te laat met afdrukken.... Maar vanavond is het wel gelukt... ! Het onweer van vanavond was warmteonweer en dan krijg je bliksemflisen van wolk naar wolk of gewoon in de wolk zelf.....dat heet dan weerlicht.... Dan zie je dus de bliksemflits zelf niet maar zie je de lucht ineens oplichten...en dat staat dus op mijn foto hieronder....gemaakt om 22.45 uur vanavond.....precies op tijd op het knopje gedrukt.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten