maandag 17 augustus 2015

60 +

Ik heb al een paar keer in mijn blog vermeld dat de tuin gerenoveerd gaat worden.... Ik krijg namelijk een 60 + tuin...ik heb 30 jaar lang een wilde bloementuin gehad en mijn hart gaat daar nog steeds naar uit...maar helaas...ik kan het niet meer....de tuin bijhouden....! Het wordt me teveel....zodra het mooi weer is sta ik 3 dagen op mijn kop in de tuin om alles in orde te krijgen.....daarna heb ik een week last van mijn rug en daarna gaat het weer regenen ..... en begint alles opnieuw.... Ik wil ook wel eens in de tuin  ZITTEN.... met een boek.... Dus gaat alles op de schop.... Er komt een nieuwe schuur, van kunststof planken.....een nieuw terras, van kunststof planken....mijn vijver is al vernieuwd omdat hij lek was....ik hield het water op peil met een pomp uit de sloot en elke week lag ik op mijn buik op de vlonder om die pomp schoon te maken....en waar nu de planten staan komt een gazon met een robotmaaier.....en Gerard de tuinman gaat een automatisch sproeisysteem aanleggen....wat een luxe voor dit "ouwe mens" !  Daarom ben ik ook met deze blog begonnen...om straks terug te kunnen kijken naar al mijn mooie bloemen en planten die hier ooit stonden...... Het plaatje hieronder zegt precies hoe het is: de buren herkennen mij niet aan mijn gezicht....maar aan mijn kont....want die zien ze het meest...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten