woensdag 26 augustus 2015

Onderkruipsel...

De temperatuur was heerlijk vandaag met vanmorgen een flauw zonnetje....net als gisteren betrok de lucht in de namiddag en kregen we 's avonds regen en wat onweer.... Na het avondeten heb ik nog even bij de vijver gezeten....genietend van een klein kikkertje, die de nieuwe vijver had ontdekt.... Naast de vijver zag ik een mollengat....dacht ik....totdat er iets bewoog in dat gat....zat er toch een kreeft in die telkens modder naar boven bracht....met zijn scharen als schepjes.... Gatsie...als hij zich maar niet door de nieuwe vijverfolie heen bijt.... Ik heb de overbuurman aangesproken en die zei dat kreeften ook gangen graven in weilanden en dijken....hij wilde hem wel vangen voor mij.... Bij de eerste poging ging de kreeft met een noodgang het gat in....buurman heeft nog met een spa gegraven, maar dat onderkruipsel was niet meer te vinden....als iemand een oplossing heeft om van die krengen af te komen hoor ik het graag.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten