donderdag 13 augustus 2015

Vijver 2

Het was heet vandaag.....gelukkig stond er een flinke bries uit het oosten wat in de schaduw wat verkoeling gaf..... Vanavond kregen we wel een bui met even veel wind.....de schaapskooi staat gelukkig nog met hulp van de overbuurman en zoon... En...ik heb weer een vijver.....nog niet helemaal klaar....maar het begin is er....erg mooi geworden !  Vanmiddag toen ik even een bakkie zat te doen in de tuin zag ik ineens een marterachtig beest over een paadje lopen....geheel donker, bijna zwart..... geen idee of het een hermelijn, een fret, een marter, een bunzing of een wezel was.... Ik hoorde hem in de border iets opeten en toen ik op het geluid afging keken twee kleine kraaloogjes mij aan....hij schrok van mij toen ik de foto nam en verdween onder de vlonder.... Aan de stokrozen staan nu de laatste bloemen te bloeien..... Ik heb ze nog even gauw op de foto gezet vanmiddag.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten