donderdag 14 januari 2021

Tulpen...

We hadden vandaag best een redelijke winterdag... het bleef de hele dag droog... bij ons tenminste... Vanmorgen was ik even in Museum Het Voorhuis... een leeg Voorhuis... met nog steeds de prachtige tentoonstelling “Oranje zal overwinnen”... die bijna nog door niemand bezocht kon worden... Zo Jammer...! Veel hoop dat Het Voorhuis binnenkort weer open gaat is er ook nog niet... Vanmiddag ging manlief wat boodschappen doen voor zijn moeder en zou voor mij gelijk een bos tulpen meebrengen... Ik wil onderhand wel wat lente in mijn huis... Zo gezegd... zo gedaan... de “tulpen” staan inmiddels in een vaas... volgens manlief gele en rode... uit Amsterdam vertelde hij erbij...  Echt hoor... het is een schat die lieverd van me... alleen heeft hij geen verstand van bloemen...



1 opmerking:

  1. Hij heeft het vast vanuit een gouden hart met liefde voor je uitgekozen! Het is een prachtig boeket!

    BeantwoordenVerwijderen