maandag 4 januari 2021

Ruimen...

Tussen afgevallen blad en afgewaaide takjes bloeien toch nog wat violen... winterviolen... Dus eigenlijk horen ze gewoon te bloeien... maar omdat ik nooit meer de uitgebloeide violen eruit gehaald heb... zijn ze gestopt met het maken van de knoppen... De plant dacht dat zijn taak al vervuld was omdat er in de uitgebloeide bloemen zaad gevormd was... Zodra ik even tijd heb ga ik de uitgebloeide violen er alsnog uithalen... en hoop ik dat er weer knoppen gemaakt gaan worden...Vandaag ben ik begonnen met het opruimen van de kerstversierselen in huis... buiten laat ik het voorlopig nog hangen... het is zo gezellig met al die lichtjes...zeker aan het eind van onze doodlopende straat waar het altijd zo donker is... en trouwens...de Driekoningen moeten ook nog komen... 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten