maandag 25 januari 2021

Plaagstoot...

Koning Winter deelde vannacht weer een plaagstootje uit... er viel wat sneeuw gevallen en er lag ijs in de sloot vanmorgen... Aan mij deelde Koning Winter een flinke plaagstoot uit... hij bevroor mijn matje voor de deur... Dat zorgde ervoor dat ik nu met een dikke enkel zit en spierpijn in armen en benen... Gelukkig heeft niemand mijn val gezien... denk dat het geen gezicht was... ik languit in de tuin met mijn hoofd tegen de deur... Maar gelukkig niets gebroken... alles doet het nog... zei het wat moeizaam... Vanmiddag om kwart over vijf werd de lucht prachtig roze gekleurd door de ondergaande zon... Zelfs in het oosten... alsof de zon opkwam in plaats van onderging... Ik ben toch maar naar buiten gehinkt om deze foto’s te maken... ik kon het niet laten...



1 opmerking:

  1. De foto's zijn prachtig maar wel voorzichtig aan doen hoor ! Beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen