zaterdag 16 januari 2021

Sneeuw...

Nou... de sneeuw die voor vandaag was aangekondigd viel erg tegen... Voor mij dan hé... ik had een pak sneeuw verwacht... van grote vlokken waarin je de ijskristallen kan zien... Ik vond het nu maar zielige... motterige sneeuw... en zeker geen 2 á 3 centimeter dik... Misschien is er op andere plaatsen wel een behoorlijke laag gevallen... maar hier in mijn tuin was het maar een dun laagje suikersneeuw... Maar alles beter dan niets... ik kon toch nog wat sfeerplaatjes schieten rondom ons huis... en kinderen genoten zeker van het dunne laagje... Voor de mensen die toch naar buiten moesten was dit dunne laagje sneeuw  natuurlijk geen pretje... maar voor mij was het veel te weinig...



1 opmerking:

  1. Ja, het was hollen om een paar sneeuwfoto's te kunnen maken! Maar ze zijn erg mooi geworden in jullie tuin.

    BeantwoordenVerwijderen