zaterdag 24 augustus 2019

Struikheide...

Wat een prachtig weer hebben we toch... beter kan eigenlijk niet... We kunnen op de camping heerlijk onder de bomen in de schaduw zitten... en ‘s avonds lekker lang buiten zonder muggen... Op het ogenblik staat de heide in bloei... die hebben we eerst maar eens geplukt om de tafel mee te versieren... Een tafel zonder bloemen is geen gezicht... ook op een camping... Of dat wel mag... hei plukken... weet ik niet... er stond geen bord bij van verboden te plukken... Misschien doe ik er juist wel goed aan... want het behoud van onze heidevelden bestaat uit het kort houden van de struikjes... Dus of ik de heide nu pluk... of een schaap vreet het struikje kaal... komt volgens mij op het zelfde neer... En nu hebben we er allebei schik van... ik op mijn tafel... en een schaap in zijn maag...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten