zaterdag 24 augustus 2019

Fluittoon...

Je hebt wel eens van die dagen dat je hoofd niet meer zo helder is aan het eind van de dag om nog een blog te schrijven... Vandaag was zo’n dag... hoewel... inmiddels is het al diep in de nacht... Ik heb namelijk een piep in mijn oren... We waren vanavond op de Zwarte Cross van het Noorden... alleen heet het hier Boerenrock... met overdag het gecross en ‘s avonds optredens op diverse podia van bijna alle bekenden artiesten van Nederland... en dat vier dagen lang... Het hoogtepunt van deze avond was het optreden van Jannes... de bekendste Nederlander van het Noorden... en het was geweldig... En nu heb ik dus een fluittoon in mijn oren... ben ik moe van al dat staan... en geen zin meer om te bloggen... Wel een foto natuurlijk... dit schepsel kwamen we vanmiddag tegen in het bos tijdens een fietstochtje...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten