vrijdag 9 augustus 2019

Keuzes...

Er gaat toch niets boven de Alblasserwaard... Sorry hoor Overijssel... bij jullie is het ook mooi... maar ik verkies toch de wetering boven jullie IJssel... Eigenlijk is jullie rivier maar een erg saai water vergeleken met mijn wetering... De enigste dieren die ik bij de Vecht zag was een fuut en een paar eenden... Vanavond op mijn stoeppie zag ik een zilverreiger... een purperreiger... koeten en eenden... en een jong waterhoentje... Op de wetering zag ik veel waterplanten... in jullie Vecht is geen waterplant te vinden... alleen langs jullie oevers groeien wat planten... Nee... geef mij de wetering maar... met aan de overkant mijn buurpubers... en op de achtergrond Hollandse wolkenluchten... Fijn om weer thuis te zijn... en Jansen... die was hartstikke blij om mij weer te zien...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten