dinsdag 27 augustus 2019

Moestuin...

Vanmiddag toch een fietstocht gemaakt richting Borger en Rolde... Eigenlijk idioterie als je niet goed tegen de warmte kan... Gelukkig was het in de stukken bos waar we doorheen fietsten goed uit te houden... op het asfalt in de zon was het afzien... Maar ik heb het overleeft en heb me zelf aan het eind van de tocht lekker getrakteerd op ijs met aardbeien... Dat had ik wel verdiend... vond ik... Onderweg kwam ik dit levend "schilderij" tegen... Drenthe lijkt wel één hele grote moestuin... hier komt ons eten vandaan... velden tot aan de horizon met graan... kool... aardappels... enz... Het graan wordt op dit ogenblik geoogst... de kool besproeit met water... en het aardappellof begint af te sterven... De winter staat voor de deur... maar vandaag was dat nog niet te merken.... pfffff...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten