zondag 30 juni 2019

Sprookjes...

En weg was de hitte van gisteren... vandaag was het gewoon weer aangenaam weer... Heel prettig op deze rustdag... zeker omdat ik de hele dag niets hoefde te doen... geen gepoets... en ik hoefde zelfs geen eten koken... want daar zorgde manlief voor... Nou is dat best lastig voor mij... niets doen... want zodra ik een onkruidje zie... of een uitgebloeide bloem... wil ik er toch op af... Gelukkig had ik een spannend boek en ben ik maar een paar keer opgestaan om iets op te ruimen... dat er niet hoorde... De drie eendjes op de foto... moeder met twee al behoorlijk grote dochters... hadden het wel druk... Die waren wel aan het poetsen... zichzelf dan... maar toch... poetsen is poetsen... en dat op zondag... Maar ik neem ze niets kwalijk hoor... eenden hebben geen kalender... weten dus niet dat het zondag is... Wat een heerlijk leven lijkt me dat... geen kalender... gewoon leven met de natuur... en als je moe bent op vrijdag... gewoon een rustdag nemen op vrijdag... Een sprookje dus... want mijn agenda voor volgende week is al weer behoorlijk gevuld...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten